In Tasmanie

20 maart 2015 - Hobart, Australië

Vorig weekend was een familieweekend, Alleen Bella was er niet maar verder kwam de hele familie het weekend over van vrijdag tot zondag na de lunch. Daarna zijn we naar de broer van George gegaan, die Wim en mij mee heeft genomen voor een tochtje in zijn 4-wieldrive car. Dinsdag zijn we met Gerda en George naar Melbourne gereden (weer 300 km.) en naar Launceston in Tasmanie gevlogen voor een 9 daagse vakantie daar. We hebben een huurauto opgehaald en zijn naar ons 1e appartement gegaan. Woensdag zijn we van Launcester naar Bicheno gereden via een toeristische route, onderweg hebben we een tinmuseum en de grootste waterval van Tasmanie bezocht. Donderdag zijn we doorgereden naar de hoofdstad Hobart. Onderweg hebben we een bezoek gebracht aan Fort Arthur. Hier zijn veel Engelse veroordeelden naar toe gebracht begin 19de eeuw. In Hobart blijven we een paar dagen,

1. Martijn:
    20 maart 2015
    Klinkt gezellig hoor. Geniet er nog maar even van!

Groetjes Martijn, Carole en Puck
  2. Saskia:
    20 maart 2015
    Wat super dat de hele fam. bij elkaar kwam, wel heel jammer dat Bella er niet bij kon zijn. Tasmania is ook weer een feestje lees ik wel, wat prachtig daar zeg. Groetjes daar. Kusssssssssssssssss van ons 5
  3. Jannie Reimink:
    21 maart 2015
    Wat geweldig daar en wat leuk dat je met je familie bij elkaar bent geniet er nog maar van gr van ons !!!
  4. Jan annette:
    22 maart 2015
    net even de foto s bekeken prachtig aparte cultuur daar nog veel plezier gr jan annette