10 dagen later

13 maart 2015 - Wodonga, Australië

Vorige week zijn we van Perth naar Melbourne gevlogen. Waar mijn zuster Gerda en mijn zwager George ons opgehaald hebben. Ze wonen in Wodonga dat is 300 km. van het vliegveld dus een heel eind rijden. Leuk om je familie weer te zien. Vrijdags zijn we naar Bonegilla gegaan, dat is een kamp waar tussen 1946 en 1970 emigranten aankwamen en eerst in dit kamp verbleven tot ze een eigen huis hadden. Gerda en George hebben daar in 1963 3 maand gewoond. Zaterdag zijn we voor een lang weekend naar Bright gegaan. Een prachtig hoger gelegen plaats, leuke shops, erg toeristisch, waar in de winter ook geskied wordt. Schitterende omgeving. Op dinsdag 10 maart zijn we weer naar huis in Wodonga gegaan. Wim en ik zijn met Evelyn            ( vriendin van Gerda ) naar Wagga Wagga gegaan. Een mooie stad waar we 3 dagen gewinkeld hebben en in de omgeving gewandeld. In de plaats Junee hebben we een chocolade en dropfabriek bezichtigd. Vandaag zijn we teruggegaan naar Wodonga. Onderweg zijn we in Holbrook gestopt om een onderzeeboot museum te bekijken.

1. Jannie Reimink:
    13 maart 2015
    Geweldig jullie zien echt veel geniet er nog maar lekker van gr van ons !!!
  2. Esselien en Bertus:
    13 maart 2015
    Bedankt voor reisverslag, ziet er allemaal bijzonder plezierig uit.
    Hier is het nu (12.00 uur) vier graden in de zon.
  3. Bartels':
    13 maart 2015
    3dagen winkelen wat zal je moe zyn ge weest.
    Doe Gerda de groete van ons hier alles goed wel koud
    Heb je het boek al ge geven????? Gaan julli nog op vacantie met
    Gerda en Georgs
  4. Jan annette:
    14 maart 2015
    hallo ligt het aan de lokatie (andere zijde aarde) hier zou je een alcoholstokerij bezoeken en wim 3dagen shoppen ? haast onmogelijk nog veel plezier daar hier is het natte neuzenweer gr jan annette
  5. Tinie:
    15 maart 2015
    Wat een mooi natuur en mooie foto,s daarvan ,ben vandaag weer helemaal bij.
  6. Willy:
    16 maart 2015
    Mooie Foto's, hebben jullie ook nog goud gezocht?
    Die Brug wouw. Fijne reis verder.

groetjes
    uut Voorst