Tasmanie en terug naar Wodonga

28 maart 2015 - Wodonga, Australië

Hobart is de hoofdstad van Tasmanie. Het heeft een gezellig winkelcentrum en een mooie haven. Op zaterdag is er een grote markt met allerlei optredens in het nabijgelegen park. Vanaf de berg Wellington (meer dan 1000 M hoog) heb je prachtig een prachtig uitzicht op de omgeving. Van Hobart zijn we naar het noorden gegaan, naar Ulverstone. Via Richmond, waar een oude brug te bezichtigen is en Sheffield, een stadje met veel muurschilderingen. Ulverstone ligt aan de kust dus een strandwandeling is een must. Maandag zijn we weer naar Launceston gegaan in de stromende regen. Via Grundelwald (een stadje wat een beetje Oostenrijks aandoet. Launceston valt een beetje tegen. Wel kun je prachtig wandelen langs de Gorges. Op woensdag zijn we weer naar Melbourne teruggevlogen, en daarna nog weer de 300 km naar Wodonga gereden. We zijn hier nog een paar dagen en dan vliegen we weer naar huis.

1. Tineke en Wim:
    28 maart 2015
    Hoi vakantiegangers,we hebben genoten van jullie reisverslagen maar vinden het ook weer fijn dat we weer eens gezellig kunnen bijpraten. We wensen jullie een prettige terugreis,groetjes van hier.(geweldig rapport van Anoek !!!!!!)
  2. Jan annette:
    30 maart 2015
    wij wensen jullie een goede terugreis gr jan annette
  3. Tinie:
    31 maart 2015
    Goede terugreis je zit al bijna in het vliegtuig.
  4. Tinie:
    31 maart 2015